
İdarəetmə
Biznesin böyüməsinə şərt
Biznesin böyüməsində çox vaxt əsas maneə keyfiyyətsiz məhsul, müştərilərə zəif xidmət, səhv bazar seqmenti yox...

İdarəetmə
İdarəetmədə qızıl orta
Bir çox məsələlərdə qızıl ortanı tutmaq ən düzgün yoldur. Belə baxanda çətin bir şey yoxdur, amma çox adamda bu alınmır.

Şəxsi inkişaf
Cəmiyyətimizdə işə münasibət
Məhsuldarlıq və effektivlikdə geri qalmağımız və xarici rəqiblərə uduzmağımızın səbəbləri barədə çox düşünürəm.

İdarəetmə
Tək sorğuları icra etmək azdır
Dəstək funksiyasını yerinə yetirən əksər əməkdaşların iş həcmi onlara gələn sorğulardan asılıdır.

İdarəetmə
İşçilərə münasibət = müştərilərə münasibət?
Müştərilərin onun üçün əhəmiyyətli olmadığını bəyan edən sahibkarla heç zaman qarşılaşmamışam.

İdarəetmə
Təcrübəsiz işçinin üstünlükləri
Əksər işəgötürənlər təcrübəli əməkdaşları işə qəbul etməyə meyillidir.

İdarəetmə
İstehsalat və satış qarşıdurması
Çalışdığınız şirkətlərdə Satış və İstehsalat arasında gizli, bəzən açıq münaqişə ilə, yəqin, çoxunuz qarşılaşmısınız.

İdarəetmə
Rəhbər üçün qaydalardan istisna
Rəhbərin işçilərə qarşı tələb irəli sürmək üçün iki növ əsası var.

İdarəetmə
Həqiqətən, yaxşı işçiyəm?
Yaxşı işçiləri keçmiş rəhbərləri, bir qayda olaraq, özləri ilə yeni iş yerlərinə dəvət edirlər.

İdarəetmə
Strateji sessiya nəyə lazımdır?
“Azercell”də çalışdığım 9 il ərzində dəfələrlə üst və orta səviyyə rəhbərliyin iştirakı ilə illik strateji toplantılarda iştirak etmişəm.