Biznesin böyüməsinə şərt

İdarəetmə

Biznesin böyüməsinə şərt

Biznesin böyüməsində çox vaxt əsas maneə keyfiyyətsiz məhsul, müştərilərə zəif xidmət, səhv bazar seqmenti yox...

28/092022
İdarəetmədə qızıl orta

İdarəetmə

İdarəetmədə qızıl orta

Bir çox məsələlərdə qızıl ortanı tutmaq ən düzgün yoldur. Belə baxanda çətin bir şey yoxdur, amma çox adamda bu alınmır.

23/092022
Cəmiyyətimizdə işə münasibət

Şəxsi inkişaf

Cəmiyyətimizdə işə münasibət

Məhsuldarlıq və effektivlikdə geri qalmağımız və xarici rəqiblərə uduzmağımızın səbəbləri barədə çox düşünürəm.

21/092022
Tək sorğuları icra etmək azdır

İdarəetmə

Tək sorğuları icra etmək azdır

Dəstək funksiyasını yerinə yetirən əksər əməkdaşların iş həcmi onlara gələn sorğulardan asılıdır.

16/092022
İşçilərə münasibət = müştərilərə münasibət?

İdarəetmə

İşçilərə münasibət = müştərilərə münasibət?

Müştərilərin onun üçün əhəmiyyətli olmadığını bəyan edən sahibkarla heç zaman qarşılaşmamışam.

13/092022
Təcrübəsiz işçinin üstünlükləri

İdarəetmə

Təcrübəsiz işçinin üstünlükləri

Əksər işəgötürənlər təcrübəli əməkdaşları işə qəbul etməyə meyillidir.

09/092022
İstehsalat və satış qarşıdurması

İdarəetmə

İstehsalat və satış qarşıdurması

Çalışdığınız şirkətlərdə Satış və İstehsalat arasında gizli, bəzən açıq münaqişə ilə, yəqin, çoxunuz qarşılaşmısınız.

06/092022
Rəhbər üçün qaydalardan istisna

İdarəetmə

Rəhbər üçün qaydalardan istisna

Rəhbərin işçilərə qarşı tələb irəli sürmək üçün iki növ əsası var.

02/092022
Həqiqətən, yaxşı işçiyəm?

İdarəetmə

Həqiqətən, yaxşı işçiyəm?

Yaxşı işçiləri keçmiş rəhbərləri, bir qayda olaraq, özləri ilə yeni iş yerlərinə dəvət edirlər.

30/082022
Strateji sessiya nəyə lazımdır?

İdarəetmə

Strateji sessiya nəyə lazımdır?

“Azercell”də çalışdığım 9 il ərzində dəfələrlə üst və orta səviyyə rəhbərliyin iştirakı ilə illik strateji toplantılarda iştirak etmişəm.

02/082022