
İdarəetmə
Bizim rəhbər dəyişir!
Heç nə vaxtsa təlim və ya hər hansısa bir kitabı oxuyandan sonra növbəti gün dəyişməyə cəhd edən rəhbərlə qarşılaşmısınız?

İdarəetmə
Koordinasiya toplantılarına ehtiyac varmı?
İş yerlərində müxtəlif toplantılar olur. Bəzi rəhbərlər toplantı keçirməyi həddindən artıq sevir, bəziləri isə mümkün qədər onlardan uzaq durmağa çalışır.

İdarəetmə
Nə zaman korporativləşək?
Kiçik və orta sahibkarlar dəf edə bilmədikləri maneələrlə qarşılaşdıqda və ya ciddi böhran yaşadıqda korporativ idarəetmə sisteminin qurulması barədə düşünməyə başlayırlar.

İdarəetmə
İşdə olmaq ≠ işləmək
Bir çox şirkətlərdə davamiyyətə xüsusi diqqət yetirilir. Şübhəsiz ki, intizam çox əhəmiyyətlidir. Amma bəzən davamiyyətin rolu şişirdilir.

İdarəetmə
Biznesdə sistem (korporativləşmə) nə deməkdir?
Son zamanlar bir çox sahibkarlar bizneslərində sistem qurmağa cəhd edir və ya bunu planlaşdırır. Bu prosesin geniş yayılmış adı korporativləşməkdir.

İdarəetmə
Əməkhaqqı artımı istəyi
Əksər şirkətlərimizdə əməkhaqqı artımı qaydaları mövcud deyil. Belə vəziyyətdə işçilər özləri üçün “gün ağlamağa” məcbur qalırlar.